«با انتخاب بسته های شگفت انگیز 90% تخفیف، بجای پرداخت 1.800.000 تومان فقط با 199.000 تومان، 150 عکس دوربری شده دانلود کنید»

شرایط و قوانین

۱- کلیه فعالیت های سایت “برچین دات آی آر” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و متعاقباً کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با استفاده کنندگان هستند. در صورتی که در قوانین و مقررات “برچین دات آی آر” تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از این سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


۲- تمامی کالاها و خدمات “برچین دات آی آر” ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.


۳- این وب‌سایت متعلق به گروه “برچین دات آی آر” می‌باشد . “برچین دات آی آر” دسترسی و استفاده شما از این سایت را منوط به قبول قوانین مربوطه می‌داند که با دسترسی و استفاده از این سایت شما این قوانین را قبول کرده‌ و نیازی به اخذ امضاء از شما نیست.


۴- کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای سایت و طرح ها (رایگان و پولی) متعلق به “برچین دات آی آر” بوده و کپی، انتقال و فروش مجدد بخشی یا همه فایل های دانلود شده از این سایت ممنوع و شامل پیگیرد می باشد.


۵- استفاده از تصاویر، خوشنویسی و تایپوگرافی های “برچین دات آی آر” در طراحی به قصد چاپ و اخذ هزینه طراحی از مشتری بابت فایل طراحی شده بلامانع است.


۶- خرید فایل از “برچین دات آی آر” به آدرس www.borchin.ir هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده و فایل خریداری شده صرفاً جهت چاپ در آن واحد تجاری می باشد.


۷- “برچین دات آی آر” متعهد به احترام به حریم خصوصی اطلاعات شخصی افرادی است که با آنها ارتباط دارد و در این سایت اقدام به ثبت نام و ارسال اطلاعات فردی می کند.


۸- مسئولیت حفاظت از فایل های خریداری شده از Borchin.ir به عهده مشتری می باشد و درصورت پاک شدن فایل ها از روی سیستم شخصی کاربران به هر دلیلی (مانند سوختن هارد و … )، هیچگونه مسئولیتی متوجه “برچین دات آی آر” نمی باشد.


۹- مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات ورود به حساب کاربری شامل نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات شخصی درج شده بر روی سایت “برچین دات آی آر”، بر عهده کاربران است. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید این اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند و در هنگام بستن سایت از حساب کاربری خود خارج شوند.


۱۰- در حال حاضر تاریخ انقضای کلیه فایل های خریداری شده از سایت “برچین دات آی آر” مادام العمر می باشد. لذا هیچ یک از کاربران حق ارائه یا فروش پنل خود به غیر، جهت استفاده را نداشته و “برچین دات آی آر” حق خود می داند در صورت مواجهه با چنین مواردی علاوه بر اقدامات قانونی، از ورود افراد متخلف ممانعت بوجود آورد.

دسته بندی موضوعی عکس ها

دسته بندی موضوعی طرح های آماده