«با انتخاب بسته های شگفت انگیز 90% تخفیف، بجای پرداخت 1.800.000 تومان فقط با 199.000 تومان، 150 عکس دوربری شده دانلود کنید»

با سلام و احترام خدمت تمامی کاربران عزیز و گرانقدر بُرچین؛

باعث افتخاره که باز هم در خدمتتون هستیم با مجموعه ای جدید از محصولات یونیک و ویژه که تماما توسط تیم بُرچین تهیه شده. مدت ها بود تلاش میکردیم تا مجموعه ای از طرح های کادر ، حاشیه و قاب های مذهبی و اسلامی مناسب برای استفاده در طرح های گرافیکی مذهبی رو جمع آوری و آماده استفاده شما بزرگواران کنیم. هرچقدر در توان داشتیم و میشد سعی کردیم مجموعه کاملی باشه و نیاز شما طراحان و استفاده کنندگان رو تامین کنیم. تقریبا هیچ کجای وب فارسی چنین مجموعه طرح های حاشیه اسلامی و مذهبی رو یکجا نمیشه پیدا کرد.

مجموعه تصاویر قاب، کادر و حاشیه مذهبی
مجموعه تصاویر قاب، کادر و حاشیه مذهبی

فعلا و در این لحظه که با شما صحبت میکنم، بیشتر از ۹۰ طرح لایه باز کادر و حاشیه اسلامی توی بُرچین آپلود شده و آماده استفادست. انشالله به مرور طرح های جدیدتر و زیباتری هم به این مجموعه اضافه میشه تا بتونید طرح های زیبایی رو باهاش خلق کنید. از این طرح های حاشیه اسلامی میتونید در بنرهای محرم، مجالس عزاداری، طرح ها و کاور های اینستاگرامی و… بهره ببرید. لطفا هر ایده و نظر ارزشمندی رو با ما در میون بزارید و به ما در بهتر شدن کمک کنید. برای دسترسی به این مجموعه میتونید از عبارت کلید فریم استفاده کنید.

دسته بندی موضوعی عکس ها

دسته بندی موضوعی طرح های آماده